- Комплект для електровоза ВЛ11М, ВЛ11/8
- ААОТ.468000.001
 
                                    
                                
                Комплект електрообладнання "БАРС" для модернізації електровоза ВЛ11М, ВЛ11/8
 
Призначення
 
Для установки на електровози ВЛ11М, ВЛ11/8 замість блоку автоматики системи автоматичного управління рекуперативним гальмуванням САУРТ-034, датчика струму якоря (ДкТ1), датчика струму збудження (ДкТ2), датчика напруги (ДкН), тахогенератора, задатчика струму/швидкості (ЗСШ) при ремонтно-відновлювальних роботах.
 
Склад:
	- блок контролю швидкості (БКШ) ААОТ.468213.001 
 .............1 шт.
- блок регулятора "ІРБІС" ААОТ.468323.321 
...........................1 шт.
- блок контролю та індикації (БКІ) ААОТ.467845.020 
..............1 шт.
- блок контролю температури (БКТ) ААОТ.468172.001 
...........1 шт.
- блок термоперетворювача (БТП) ААОТ.468152.002 
..............5 шт.
- джерело живлення ДЖ24 ААОТ.436434.002 
..........................1 шт.
- блок контролю напруги (БКН) ААОТ.468151.002 
...................1 шт.
- датчик струму ААОТ.468151.003 
.............................................2 шт.
- сельсин БС-155 ЛШЗ.154.000, ЛШО.301.005 ТУ 
...................1 шт.
- комплект кабелів 
ААОТ.468935.301........................................1 шт.
 
БКШ призначений для:
	- формування імпульсних сигналів, частота яких пропорційна швидкості обертання колісної пари електровоза;
- формування інформаційного повідомлення про поточну швидкість руху електровозу
 
БКІ призначений для:
	- управління швидкістю обертання вентилятора охолодження тягових двигунів в автоматичному режимі залежно від температури охолоджуючого повітря на виходах із тягових двигунів;
- відображення сервісної інформації у моторному режимі;
- відображення поточної інформації в режимі рекуперативного гальмування;
- введення необхідної для роботи КЕ "БАРС" інформації;
- відображення та збереження інформації про поточні несправності;
- відображення інформації від сусідньої секції (за запитом)
 
БКТ призначений для спільної роботи з блоками БТП.
 
БКТ забезпечує виконання наступних функцій:
	- формування напруги живлення БТП;
- обробку інформації, що надходить від БТП;
- аналіз справності БТП;
- формування інформаційного повідомлення для БКІ про поточні температури повітря на виходах з тягових двигунів, зовнішнього повітря та справності БТП;
- індикацію працездатності і наявності живлення БТП;
- забезпечення резервованого живлення блоків БКШ, БКІ, БКТ обох секцій
 
ДЖ24 призначений для спільної роботи з блоками БКШ, БКІ, БКТ.
 
ДЖ24 забезпечує виконання наступних функцій:
	- стабілізацію вихідної напруги на рівні, В: 24±1,2 %;
- захист від короткого замикання по виходу;
- захист від неправильного підключення полюсів напруги живлення;
- захист від перенапруги по входу та виходу
 
Блок "ІРБІС" призначений для:
	- автоматичного регулювання електричних параметрів тягових двигунів під час переходу на рекуперацію;
- автоматичного регулювання електричних параметрів тягових двигунів у режимі рекуперативного гальмування;
- обмеження швидкості руху електровоза у режимі рекуперативного гальмування на спусках;
- формування сигналів на виконавчий пристрій підсипки піску;
- формування керуючого впливу на обмотку збудження електромашинного збудника в режимі рекуперативного гальмування
 
"ІРБІС" забезпечує:
	- автоматичне переведення електровоза з режиму вибігу в режим рекуперації;
- стабілізацію струму рекуперації або швидкості руху електровоза при дотриманні обмежень за гранично-допустимою напругою в контактній мережі та умовами комутації (за співвідношенням струму якоря та струму збудження);
- захист від юзу колісних пар автоматичним зниженням гальмівного зусилля при надходженні сигналу від протибоксувального захисту
 
Датчик струму призначений для перетворення струмового вхідного сигналу на потенційний сигнал, пропорційний вхідному струму в режимі рекуперації.
 
Блок контролю напруги (БКН) призначений для перетворення рівня струмового сигналу на потенційний сигнал, пропорційний вхідній напрузі в режимі рекуперації.
 
Умови експлуатації
 
Кліматичне виконання: УХЛ3.1 за ГОСТ 15150-69
Діапазон робочих температур: -40 ... +60 °С
Механічне виконання: М25 за ГОСТ 17516.1-90E
Середній термін служби не менше 20 років
 
Споживачі
 
Львівська залізниця (Україна)
Південна залізниця (Україна)