Система діагностики для електровоза ВЛ11м/6
 
Призначення
 
Система діагностики призначена для:
	- автоматичного контролю параметрів технічного стану систем, вузлів та агрегатів магістральних електровозів постійного струму серії ВЛ11М6;
	- збору, відображення та аналізу діагностичної інформації з метою виявлення відхилень вимірюваних параметрів від норми;
	- організації діалогового режиму оператора із системою;
	- управління процесом відображення аварійних та попереджувальних повідомлень та поточної інформації на відеомоніторі;
	- реєстрації інформації в енергонезалежному модулі пам'яті;
	- формування аварійних та попереджувальних світлових та звукових сигналів
 
Склад
 
	- Блок дискретних повідомлень;
	- Блок аналогових повідомлень;
	- Блок аналогових повідомлень 2;
	- Блок відображення інформації "САПФИР";
	- Датчики струму якоря;
	- Датчики струму збудження;
	- Датчики струму АКБ;
	- Датчики напруги АКБ;
	- Датчики напруги контактної мережі;
	- Комплект кабелів.
 
Технічні характеристики
 
	- напруга живлення мережі постійного струму – від 50 до 100 В;
	- TFT дисплей з розміром екрану по діагоналі 12,1 дюйми;
	- багатофункціональний бортовий комп'ютер із тактовою частотою процесора 800 мГц;
	- 3 послідовні порти CAN з гальванічною розв'язкою;
	- 1 послідовний порт RS-485 з гальванічною розв'язкою;
	- 1 послідовний порт ETHERNET;
	- 1 послідовний порт USB;
	- кількість дискретних входів - 64;
	- кількість дискретних релейних виходів - 64;
	- кількість каналів вимірювання параметрів струму та напруги - 8;
	- кількість каналів вимірювання виходів термоперетворювачів опору - 40;
 
Умови експлуатації
 
	- Кліматичне виконання У.1 за ГОСТ 15150-69;
	- Діапазон робочих температур -50 ºС... +40 ºС;
	- Механічне виконання М25 за ГОСТ 17516.1-90Е;
	- Середній термін служби не менше 28 років.
 
Споживачі
 
Залізниці України.